Τετάρτη 11 Ιουλίου 2007

Η ΑΛΙΚΗ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ





Θα ηθελα να ξεκινησω διαφορετικα η αληθεια ειναι...
Θα πρεπει ομως να ξεκινησω ετσι...




Χθες ψαχνοντας για τα συμπτωματα εγκυμοσυνης επεσα πανω στην δρακουνα.

Με χαροποιησε ιδιατερα το γεγονος πως βρηκα ενα τροπο εκφρασης μεσω του blogger,ιδιαιτερα οταν ανακαλυψα ποσο ευκολο ειναι.

Οπως θα εχετε καταλαβει ηδη εχω καποια συμπτωματα που με κανουν να πιστευω πως ειμαι εγκυος στο πρωτο μας μωρακι και μαλιστα ενα μολις μηνα μετα τον γαμο μας...

Αυτο αληθεια ειναι υπεροχο, αν φυσικα επαληθευτει!

Ετσι λοιπον γραφω 2 μολις ωρες απο το ραντεβου με τον γυναικολογο μου και ειμαι γεματη αγωνια.

Ειπα να μεταφερω εδω το αγχος μου (συγνωμη) και την ανυπομονησια μου για καλα νεα...

Εννοειται πως θα χαρω πολυ να σας γραψω θετικα αποτελεσματα (οχι απλα θα χαρω, θα τρελαθω απο την χαρα μου)

Ελπιζω μονο να χαρει τοσο οσο εγω κ ο "Κουνελος" μου.

Φανταστηκατε να πεσει ξερος??? χαχαχα

Θα γελασει κ το παρδαλο κατσικι...


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα κι εύχομαι από καρδιάς στις μέρες που έχουν μεσολαβήσει εσύ και ο κούνελός σου.... να είστε ακόμη περισσότερο βουτηγμένοι στη χαρά των πρώτων εκείνων ωρών της ...μεγάλης είδησης....
Ψάχνοντας στο google για "αλίκες" και "θαύματα", έπεσα πάνω στο blog σου και θεώρησα ...υποχρέωσή μου να στείλω φιλιά και χαιρετισμούς στην Κύπρο, από την "Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων της Ελλάδας"..(www.alikhsofianou.livepage.gr) Πολύ πιθανόν να υπάρχουν κι άλλες αλλά δεν τις έχω ανακαλύψει ακόμα.. Ίσως κάποτε φτιάξουμε και κόμμα στο internet... Tόσες πολλές Αλίκες, τι διάολο, δεν είμαστε ικανές έστω και για ένα μόνο αληθινό θαύμα; Προς το παρών ζήσε το δικό σου... Είναι από τα μεγαλύτερα........