Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΑΞΗ

Πηγαμε στον γιατρο την Τριτη που μας περασε...
Η μικρη μας υπολογιζεται γυρω στα 3.300 με 3.600, εγω ειμαι σωματικα ετοιμη (ξερετε τωρα)...
Λοιπον το μονο που απομενει να ελεγξουμε για μια ακομη φορα ειναι την θεση της μικρης την ερχομενη Τριτη. Εχει παρει την θεση της βεβαια απλα πρεπει να κατεβει λιιιγο ακομα.
Αφου λοιπον κ αυτο ειναι ενταξει, την Τεταρτη θα μπουμε το βραδακυ κ ως το πρωι στις 9.00 υπολογιζεται να κραταω στην αγκαλια μου το ονειρακι μου.

Τελευταια πραξη λοιπον την Πεμπτη το πρωι με το πιο HAPPY END της ζωης μου!

2 σχόλια:

APSOY είπε...

HAPPY START, όχι HAPPY END!

ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!
:)

PaNoS είπε...

ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ..!! Έπεσα τυχαια στο post σου και με συγκίνησε!! Τώρα λογικά θα κρατάς το ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ!! Να το χαίρεσαι!!!!